25 oktober 2013

Contactadressen, een overzichtje

De bereikbaarheid van Liedboek liet nog wat te wensen over. Met name het leggen van contact via de sociale media was niet goed uitgewerkt. We willen graag ons leven beteren. Daarom is er nu een actief beheer op de belangrijkste platforms Twitter (@Liedboek) en Facebook
Verder is er deze blog om veel gestelde vragen eenvoudig te kunnen beantwoorden in meer dan 140 tekens.
Beide platforms Twitter en Facebook worden dagelijks in de gaten gehouden. Vragen worden zo mogelijk direct beantwoord of anders bij de juiste persoon in de organisatie van BV Liedboek onder de aandacht gebracht.

Waar zit de BV Liedboek?
De BV Liedboek is de uitgever van het Liedboek en alle bijbehorende materialen. Dit bedrijf is speciaal opgericht door de drie uitgeverijen die erbij betrokken zijn: Boekencentrum, Jongbloed en Kok. Samen dragen zij zorg voor de investeringen en de hele organisatie en distributie van de producten. De BV Liedboek is dus geen bedrijf met een eigen pand en eigen mensen in dienst. De mensen die werken voor de BV Liedboek, zijn allemaal werkzaam bij één van deze bedrijven. Dat maakt het voor de klanten natuurlijk wel eens wat minder overzichtelijk. Daarom dit overzicht.

Wie moet ik hebben als ik een vraag heb?
Een simpel onderscheid is eenvoudig aan te geven: gaat het om papieren of digitale uitgave? Hieronder staan alle bereikbaarheidsgegevens op een rijtje.

Voor alle informatie, vragen en bestellingen van de papieren uitgaven: 
Voor alle informatie, vragen en bestellingen van de digitale producten (Liedboek Online):
  • postadres: Postbus 484, 8440 AL Heerenveen
  • website: www.liedboek.nu
  • e-mail: info@liedboek.nu (op werkdagen tussen 9:30 - 17:00 uur)
  • e-mail helpdesk voor gebruikers: helpdesk@liedboek.nu (bereikbaar op werkdagen en op dinsdag-, donderdag- en vrijdagavond van 17:00 - 21:30 uur, op zaterdag van 10:00 uur - 21:00 uur)
Hoe snel krijg ik een reactie van de helpdesk?
Van een helpdesk die ook 's avonds bereikbaar is verwacht je misschien directe respons. Helaas is dat nu nog niet helemaal zoals we het bedoelen. De helpdesk is de afgelopen tijd nog niet optimaal bereikbaar geweest. Dat kwam vooral door de grote drukte. Er zijn veel vragen gesteld, omdat er nogal wat onvolkomenheden in het systeem zaten. Er wordt heel hard aan gewerkt om die problemen snel op te lossen, maar dat is een intensieve en tijdrovende klus omdat veel afbeeldingen gecorrigeerd moeten worden. De helpdesk probeert uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Door de grote belangstelling kan dit antwoord nu soms nog even op zich laten wachten (enkele werkdagen).

Vragen over auteursrechten en hergebruik?
Wilt u de tekst en melodie van een lied uit het liedboek ergens voor gebruiken, bijvoorbeeld voor een artikel in het kerkblad, dan kunt u daarvoor om toestemming vragen bij de medewerker die de auteursrechten beheert. Stuur dan een mail met uw verzoek naar Look van Oorschot: lvoorschot@kok.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten